СЕМЕЙНОТО НАСЛЕДСТВО


От началото на приключението, козметиката остава в семейството, което прави нашата фирма най-старата независима семейна продукция във Франция. Днес начело ни е Лоранс Терм, внучката на Жорж Гей. Тя е подкрепена от Кристоф Терме, управляващ директор и мениджър международни продажби. Преди няколко години техните деца, Cyrille Therme и Jennifer Weinfeld се присъединиха към приключението със съответните функции в износа и маркетинга. Семейният дух ден след ден се разглежда като качество, използвано за подобряване и гарантиране на предаването на такова наследство.

Винаги сме придавали огромно значение на нашата независимост, като винаги сме притежавали нашите лаборатории за изследване и развитие, за да контролираме цялото си производство, от идеята до маркетинга на нашите продукти.

От 2013 г. се разширихме, като открихме чисто нова фабрика, на 15 км от Париж, с площ от повече от 9000 m², което ни позволява да осигурим и гарантираме прилагането на най-високите стандарти за козметично производство.

НАШАТА ИСТОРИЯ


Нашата история започва през 1890 г. с основаването на първата френска марка за козметична грижа: L'Académie Scientifique de Beauté. В своята лаборатория д-р Александър Ламот създава пълна гама от процедури за поддържане на женската красота, вариращи от кремове за лице до продукти за коса и включително продукти за устни, оцветяване и нокти. Ще отбележим няколко имена на емблематични продукти като известните "Princesse des Crèmes" или "Poudre de Riz Premier Empire" чрез "Rubis Pompadour", истински малки козметични перли.

През 1895 г. д-р Lamotte създава първия френски институт за красота на емблематичен адрес в златния триъгълник, на пресечката на ул. Cambon и ул. St-Honoré.

През 1926 г. д-р Ламот предава своето ноу-хау и опит на своя духовен син, Жорж Гей, и му поверява управлението на Académie Scientifique de Beauté. Тогава Жорж Гей вдъхна вятър на обновление, креативност и динамика, тръгвайки дотолкова, че да създаде през 1928 г. първото училище по естетика във Франция на етажите с изглед към института за красота на улица St Honoré 376. Идеята беше да се обучат козметици да извършват диагностика на кожата и да предписват подходящите продукти. Училището по естетика ще стане едно от най-добрите във Франция, а студентите с диплома от „Académie“ ще бъдат сред най-търсените.

Académie Groupe създава, формулира, произвежда и разпространява продукти за красота чрез три марки.

НАШАТА ИСТОРИЯ

1890 - Сътворението

Maison Académie Scientifique de Beauté е основана от д-р Александър Ламот. Повече от век тя е поставила опита си в услуга на красотата. От известната „Принцесата на кремовете“ или „Принцесата на пудрите“ до

Къщата „Рубис Помпадур“ изуми целия свят от създаването си.

1895 - Първи институт за красота

Както всички велики къщи, „Академията“ има свой Институт за красота, разположен в най-елегантния квартал на Париж на 376, rue Saint Honoré. Този институт е придобил репутация на сериозност и компетентност, която не е узурпирана, поради просветената грижа, която се предоставя там.

1895 - Високи награди

Универсално признатите успехи на Maison Académie Scientifique de Beauté бяха предмет на високи награди на изложенията в Дъблин през 1895 г., в Париж през 1897, 1898 и 1900 г. и след това в Лондон през 1909 г.

1920 - Първите масажи за красота

Académie Scientifique de Beauté разработва издание за изкуството да се грижим за женската красота. Тази книга обединява различните разкрасителни масажи (ръчни масажи, вибрационен масаж, индукционен масаж, пневматичен масаж и др.), предлагани от професионалистите на марката.

1926 - Трансмисия

Жорж Гей, фармацевт и духовен син на Александър Ламот, поема управлението на Maison Académie Scientifique de Beauté. Оттогава душата на марката се предава от поколение на поколение.

1928 - Първа школа по естетика

Жорж Гей създава и открива първото френско училище по естетика, разположено на 376, rue Saint Honoré в Париж, с цел предаване на знанията си,

обучават козметици да извършват диагностика на кожата и да предписват подходящите продукти. Училището по естетика ще стане едно от най-добрите в Париж, а студентите с диплома от „Академията“ ще бъдат сред най-търсените.

1929 - Литературни произведения

Жорж Гей създаде истински култ към красотата, свързан с научния подход. След това публикува

„За култа към красотата“, „Хигиена и красота“, след това „Ценни съвети за красота“. Там той дестилира своите мъдри съвети според възрастта и естеството на епидермиса. Единственото му твърдение: "Използвайте само продукти от първия избор, имайте само елитни техници."

1930 - Медиен възход

В броя на списание Vogue от юни 1930 г. рекламата на Maison Académie Scientifique de Beauté в атрактивен и внушаващ стил изброява три различни процедури с техните цени, според типа кожа, което за времето си е иновация.

1931 г. - Златен медал

Académie Scientifique de Beauté участва в Международната колониална изложба в Париж, която посрещна 8 милиона посетители (33 милиона продадени билета) и продължи 6 месеца. Щандът му, изграден в стила на двореца Ангкор, беше награден със златен медал от генерал-губернатора, който похвали артистичния вкус и поддръжката на този великолепен павилион.

1933 - Звезди на театъра и киното

Най-известните жени, като известните френски актриси Мишел Морган, Мари Бел, Сим Вива или Мари Глори, бързо се осиновяват

Академия. Публикувани са и „Златни книги“, свидетелстващи за лоялността на тези звезди към Académie Scientifique de Beauté.

1934 - Живи хормони в услуга на красотата

След задълбочено проучване на работата на учените Brown Sequard и Voronof, Georges Gay създава "Vivormones", ампули, съдържащи

живи хормони, позволяващи регенерация на кожата чрез кожно приложение (първият козметичен препарат от този тип, който вижда бял свят). Развива се

също и кремът "Hormonyl", който да се прилага по-късно за по-голяма ефективност.

1936 - Първи световен патент

Страхотна година за световната козметика и още повече за Maison Académie Scientifique de Beauté. За първи път в историята колагенът е интегриран във формулата на крем за грижа за кожата. Откритие, което удари заглавията на времето и ще бъде обект на световен патент за една година. Лансиран е пионерският лабораторен дух на козметиката.

1949 - Укротяването на слънцето

Пускане на първия слънцезащитен продукт, “Bronzscreen Anti-Sunscreen Cream”, последван от “Bronzscreen Anti-Sunscreen Fluid”, който защитава кожата, доколкото е възможно, като същевременно позволява и улеснява нейната естествена пигментация на слънце.

1952 - Първа основа за лечение и овлажняване

Пускане на "Cover Cream", с различни нюанси за основа за истинска грижа, която не изсушава кожата, за разлика от много разпространените тогава "палачинки". Особено подходящо е за млади хора, тъй като, силно покриващо, прикрива всички дребни несъвършенства по кожата (следи от белези, дифузни зачервявания, разширени пори, малки пъпчици...).

1953 – Динамизмът на една велика марка

Gérard Gay, фармацевт и син на Georges Gay, поема управлението на Maison Académie Scientifique de Beauté. Той води политика на обновяване и динамика, която ще класифицира марката сред големите къщи на продукти за красота.

1954 - Hydraderm

Пускане на пазара на известния “Hydraderm Cream”. Модерно име за времето, което говори само за себе си

1960 – Първият в света оцветен лосион за автобронзиране

Култов продукт и лидер на марката, “Tinted Bronz'Express Lotion” дължи успеха си на своята уникална формула, която остава непроменена от създаването си. Тук е

първа вода, която загаря и осигурява за няколко часа загар, идентичен на този на слънцето. Благодарение на тонирания си цвят ви позволява да придобиете тен

естествено и без ивици. Дори днес всяка минута по света се продава по един лосион.

 

 

1969 г. - Първото лечение за ултра-чувствителна кожа

Стартиране на линията Hypo-Allergic, която по онова време беше единствената козметична терапия за свръхчувствителна кожа, продавана в парфюмерията, способна да

спази всичките си обещания. В основата на различните формули, хипоалергичната активна съставка, която има десенсибилизиращо, успокояващо и

противовъзпалително. Един от тези продукти е „Чудотворният сок“, съдържащ за първи път РНК (рибонуклеинова киселина), което позволява да се забави появата на бръчки и да се съживи епидермиса. И до ден днешен това е една от най-продаваните референции в нашия каталог. Точно като първия колагенов продукт, „Sève Miracle” е патентован (Патент № 6-924-981). 

1973 - Семейна приемственост

След преждевременната смърт на Жерар Гей, Ема, неговата съпруга, поема управлението на Maison Académie Scientifique de Beauté, като децата му са непълнолетни. Гарантира душата и пионерския дух на марката. Той също така ще бъде първият, който включва масло от жожоба във формули, отсега нататък познато на всички с най-необикновените си свойства в растителния свят.

1981 - През поколенията

Лорънс, дъщеря на Жерар Гей, се присъединява към Maison Académie Scientifique de Beauté и поема отдела за покупки. Няколко години по-късно идването на нейния съпруг Кристоф Терме затвърди международното развитие на марката, която вече присъства в 67 страни.

1988 - Силата на красотата 4

В съответствие със своя модерен и пионерски имидж, Académie лансира революционна концепция, „Квадранта на красотата“, четири продукта, обединени в буркан

умело разделен на четири равни части. Четири съвместими, допълващи се, основн